Rent kylskåp mot min vilja


Hörde ett annorlunda ljud och möttes av den här utsikten från mitt köksfönster. En brandbil med skylift som var där på en slags övning. Huset ni ser i bild består av 7 våningar och är stadens högsta hus och då var det ju lämpligt att testa hur man gör vid eventuell brand högst upp. Först hissade dom upp hela lastbilen en bit ovanför marken....


...sen fick brandmannen en härlig åktur med utsikt över hela stan.

Sen ringde min chef och under tiden vi pratade så hörde jag en riktig smäll från köket och trodde det kanske kom från diskmaskinen, men Celine som satt närmare lokaliserade det till kylskåpet.


En colaburk hade stått för nära kylaggregatet och exploderat. Inte så jättekul att rengöra hela kylen när man inte har ork att ens laga mat. När det hela var klart känns det ju bra, fick rensat bort lite gammalt och framförallt fått det rent.

Sen jag började med Levaxinet, så har jag blivit ännu tröttare, detta pga att jag inte stärkt upp binjurarna först och nu vet jag inte hur jag ska göra. Ska jag fortsätta, eller ska jag vänta på att läkaren ringer från Sahlgrenska och jag får veta om dom skriver ut hydrokortison först... Usch vad det här är segt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0