Celine på hemväg

Nu sitter jag och väntar på att Celine ska komma hem, ringde henne förut och då satt dom i bilen. Dom har verkligen haft otur med vädret, men hon har haft det jättebra ändå. Det ska bli kul att se hur glad Viggo blir över att se henne!

Har sett färdigt  hela House-serien nu, säsong 1-5 i ett svep och då menar jag inte utan uppehåll utan att jag inte blandat in någon annan serie däremellan. Jo, förresten, dom sista avsnitten på Prison break... Som så många andra serier så ballar den ur något den sista säsongen och kanske tur att det inte blir någon mer säsong så den spårar ut totalt så som Lost. Det som är så kul och intressant med House är ju inte att han ska lösa alla fall, det kan bli lite förutsägbart, man lär sig upplägget ganska snabbt, utan det är att förstå hans hjärna. Hans personlighet känns igen i många killar jag känner, även om dom inte är riktigt så skruvade. :-)

Nu ska jag se Grey´s Anatomy säsong 4 och sen Harpers Island, är det någon som sett den och kan säga om den är bra? Den har tydligen gått på TV4 nu i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0