Snabbvisit i Örebro

Vaknade med väldigt ont i halsen och kände mig allmänt sjuk. Stoppade i mig värktabletter och tog mig ner till Nolhaga för att hoppa på bussen till Örebro och se fjärde kvartsfinalen. Tog med mig min dator, batteriet höll hela dagen och jag kunde se på film. Bussen var helt ny och underbart skön, skulle kunna åka hur långt som helst. AHK:s tränares fru och barn var med på bussen och satt bakom mig och vi pratade en hel del. Trevligt sällskap, matpaus och film gjorde att resan gick enkelt. Det var en spännande match, men dessvärre så var deras målvakt väldigt bra och AHK förlorade med 23-25, så nu blir det en 5:e och avgörande match på onsdag hemma. 

Imorgon har jag tid hos tandläkaren och lämpligt nog så kommer ju mina tänder röntgas och då bör jag få svar om jag har bihåleinflammation. Första gången jag hade det var för några år sen och det gjorde det ont i min tand och jag trodde jag hade hål. Bilder togs och min tandläkare Svante sa att det inte var fel på tänderna utan att jag istället hade vätska i bihålan och så skrev han ut penicillin. Snopen blev jag, men hade hellre bihåleinflammation än hål.


Fullsatt, nästan 2000 personer och ett fasligt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0