Förlust

Har precis sett semifinal 4 mellan Hammarby och Alingsås, dessvärre förlorade Alingsås, så nu blir det en femte och avgörande match på söndag. 

Jag på 40-årsfest hos Wicki i lördags, ca 30 personer, god mat och allmänt trevligt. Vi fick gå tipspromenad inne i hennes fina hus och svara på frågor om hennes liv. Jag har ju inte känt henne mer än 2 år, så jag hade inte många rätt, men det var kul att få veta lite mer om hennes historia. 

Nästa år är det min tur att fylla 40 och det gör jag på självaste midsommarafton. Känns jättekonstigt att bara säga siffran 40 när man fortfarande känner sig ung i sinnet. Dock är det inte detsamma att vara 40 idag som när min mamma var det, det är ju positivt.

På torsdag jobbar jag halvdag och resten av dagen ska jag och Celine njuta av lite shopping. Det är inte ofta hon har tid att umgås med mig, så det ska bli trevligt. Igår gjorde hon fotvård på mig, hon är bra på allt sånt. Smink, hår, massage etc och det uppskattas. Tycker hon ska utbilda sig inom något av detta, men hon vill bara jobba med djur.

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag fyller 40 på en lördag nästa år, det är som gjort för att ha fest. Men det ska jag inte! Men vet inte vad jag hittar på i stället. Blir det stort party för dig?

2009-05-01 @ 23:10:00
URL: http://123minsida.se/volpino

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0