Gipsskena borta

Idag har jag tagit bort gipsskenan och såg att såret var fyra stygn brett. Lite större än det gamla alltså, men det måste väl bli så när dom öppnar på samma ställe. På torsdag ska stygnen tas och det ska förmodligen min granne hjälpa till med, så jag slipper åka till vårdcentralen.
Köpte en vattenmelon häromdagen, men den var inte alls lika smakrik som den jag åt senast, kanske beror på årstid.
Igår hade jag en kväll där jag kollade klart på säsong 3 av serien 24, hade städat lite innan och inga barn var hemma.  Mysigt nu när hösten kommer och man kan tända ljus igen.


Systrarna Emille och Elinne poserar under kvällspromenaden i fredags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0