Outsiders 15 sept

För ett år sen lärde jag känna en tjej via Tradera. Hon heter Tina och bor i Dalarna. Då hade hon 7 barn och alla var tjejer förutom den äldsta. Det tog inte lång tid förrän det stod på hennes MSN "Tina, snart 8-barnsmamma" och det blev en liten Theo. Sen får jag ett mail där hon berättar att hon väntade ytterligare ett barn, som sen vid ultraljud visade sig vara tvillingar och nu har hon hela 10 barn och har inte ens fyllt 35 år.

På måndag ska hon vara med i Outsiders i kanal 5, ska bli kul att se henne "live" och inte bara via mail och chat.
Jennifer har också brevväxlat med en av döttrarna, så hon kommer också tycka det är kul. Själv är jag inte det minsta avis på denna barnaskara. :-)


Kommentarer
Postat av: Annica Borg

jag funderar ibalnd på om inte tre barn är för mycket. Och Thinas som är äldst tycer att vi skulle stannat efter en! Whinnie börjar bli rund om magen nu! Ca 35 dagar kvar!

2008-09-12 @ 12:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0