Det går bra!

Jag har mindre ont i handen än förväntat, men så har jag också varit duktig på att hålla den högt! När jag sov så pallade jag upp armen med kuddar och då gick det att sova riktigt bra och jag har knappt tagit några värktabletter, det ni. :-)
Det som är svårt är att ta på sig jacka eller tröja, då gör det väldans ont när tyget drar över handen.
Lite svårt att gå ut med Viggo, för när han har gjort sina behov och jag ska plocka upp med den friska handen, så blir det svårt att hålla kopplet, men det är tur att jag har fötter till hjälp. Det mesta går att lösa, det gäller  bara att komma på hur.

Så fort jag kom hem sjukhuset igår och tänkte vila så gick det inte enligt plan. Celine hade ramlat med cykeln och kom hem med en svullen vrist och det var bara att åka till vårdcentralen och visa upp, men det var bara en vrickning som vi befarade. Mamma fick agera chaufför igår, det kändes riktigt lyxigt att sitta i sin egen bil i baksätet, har nog aldrig hänt.
Sen ringer Jennifer och vill börja spela fotboll igen och hade såklart vuxit ur hennes tidigare skor och kläder, så direkt efter vårdcentralen var det bara att åka till Intersport. Kämpigt, men hon blev jätteglad och tur var det.

I söndags var vi och bowlade. Det var jag, Celine, Maria, Jennifer och Julia som var där och eftersom man bara kan vara fyra per bana, så avstod jag. Det var tävling och 50 kr i vinst för den som vann och Jennifer ledde stort hela tiden, men i sista omgången gör Maria dubbelstrike och vinner över Jennifer med 10 poäng. Synd att jag inte fick Jennifers förvånade min på kort, för vi trodde ju alla hon skulle vinna. Hon ledde med 40 poäng, så det var inte så konstigt, men som man säger, man ska aldrig ta ut en seger i förskott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0