Korvgrillning i skogen

Idag har hela familjen gått 5 km-slingan på Hjortgården i ett underbart väder.  Viggo är så lycklig när han får springa fritt och det är också ett bra ställe att träna inkallning m.m. Vi packade med oss en ryggsäck med engångsgrill, korv med bröd, lite kakor och varsin dricka. Viggo fick köttbullar. Jag tog Alvedon innan så jag skulle slippa huvudvärken och vissa stunder under promenaden var det lite motigt, men då var det bara att gå ännu saktare. Jag som är van att gå i rask takt, men bättre att gå lugnt än inte alls och jag tror att motion, efter förmåga, påskyndar tiden att bli frisk.

Jennifer hade med sig sin kamera och tog en hel del vackra höstbilder, hon älskar att fotografera och är riktigt duktig på det. Det var i alla fall en underbar dag och kul att båda tjejerna följde med samtidigt.








Viggo är fastbunden och misstycker...

Jennifer är fotografen på detta kort.

Kommentarer
Postat av: Jennfier

2008-10-22 @ 21:36:59
Postat av: Jennifer

Eftersom att du skrev att jag togg vackra höst bilder tror man att det är bilderna under haha xD.

2008-10-22 @ 21:37:38
URL: http://hannajennifer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0