Klippt mig

Ringde min frisör på vägen hem från jobbet och hade sådan tur att jag fick komma på direkten. Sen bad jag henne färga min utväxt, så det gjorde hon och för detta + klippning o hårtvätt skulle hon bara ha 300 kronor! I like! Dessutom blir jag alltid nöjd när jag går därifrån.

Celine och Jennifer har åkt till Skara med sin pappa och ska träffa släkten och gå på spökvandring, så jag ser på Idol alldeles ensam, men tycker om att vara det emellanåt. Imorgon ska jag åka med supporterbussen till Halmstad och kolla på handboll, det ser jag verkligen fram emot. Bussen avgår kl 12 och jag behöver inte betala, då jag åker på en av platserna som en sponsor har och inte vill nyttja. Det gäller att hålla sig framme, haha.

För några år sen så åkte jag och Jennifer med supporterbussen just till Halmstad och AHK:s supporterklubb hade gjort en egen flagga till henne som hon skulle vifta med. På hemresan hade hon full show i bussen och några killar busade och underhöll, så hon hade jättekul. Chauffören öppnade upp ett sovutrymme till henne ifall hon ville sova, men det hade hon inte tid med. Däremot var det väldigt kul och spännande att gå in i "kojan" och provligga när bussen åkte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0