Ett litet missöde

Vaknade tidigt, 07:45 och gick upp. Kollade in det nyöppnade köpcentrat Storken och hittade en jättefin vinterjacka som jag tänker köpa. Den kostar 1495 dessvärre, men jag har inte köpt någon på massa år, så nu är det dags.
Kl 12 skulle supporterbussen gå ner till Halmstad och jag cyklade bort dit och var där ca 11:50, noterade att bussen redan stod där och att folk hunnit ta plats. Parkerade cykeln och klev på utan att titta in i bussen. Tänkte att jag nog ändå inte känner igen så många, eftersom jag har haft ett litet uppehåll med handbollen. Då frågar en man: -Då ska vi se, är det handboll eller innebandy? - Jag förstod inget, men då lyfte jag blicken och en hel buss med unga killar satt i plus att jag såg lite innebandyprylar och förstod då att jag stigit på fel buss. :-) Det var bara att skoja till det och gå av igen.
På den rätta bussen var det frågesport som vanligt och väldigt svåra frågor, men kul! Jag köpte en supportertröja som jag satte på mig, det gäller ju att visa vem man hejar på under bortamatcher.


Snygg va?

Matchen var inte bra rent handbollsmässigt, mycket slarv från båda hållen. AHK hamnade under direkt med ett par mål och det var ungefär så hela matchen, men sen lyckades AHK komma ikapp och med ett mål ledning så hade dom chans att sätta en till, men missar och det blev lite dramatik på slutet. Resultatet blev 24-24 och det ska "vi" vara nöjda med.
Drotts publik var öväntat tunn, våran "klack" hördes mer, vi var ganska många och sånt är alltid kul.
Taget med min mobil, därav kvalitén.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0