Ett steg fram och ett tillbaka.

Var iväg och tog nya kortisolprover idag och det var på glädjande 850! Ändå kan jag inte säga att jag mår bra, men kroppen har varit med om en del och jag får ge det några dagar och se vart det lutar. Blev sjukskriven en vecka till utifall att, men mår jag bra innan, så är det ju bara att friskskriva sig. Nu när jag inte ska äta mer tabletter så kan man ju också se om sköldkörtelinflammationen har läkt ut. Har haft vissa symptom nyligen som inte helt tyder på det, men det lär ju visa sig i så fall.
Igår var jag ute på en lång kvällspromenad med Viggo, han har en förmåga att dra väldigt mycket och det är jobbigt att dra tillbaka honom och tjata, så nu tog jag med köttbullar och då var han exemplarisk. Får väl köra lite med det ett tag så att han får in lugnet och uppmärksamheten på mig, sen ska det räcka med att ge beröm hoppas jag. Förut när han gått vid mig och jag ger beröm, så verkar han tycka att han kan börja springa igen. Ungefär som att man säger "Varsågod" och han får äta och det blir ju lite fel. Inte lätt att förstå allt som hund eller veta hur man ska agera som matte.

Kommentarer
Postat av: Annica

Skönt att höra att du mår bättre, fortsätt så! Annica

2008-10-03 @ 19:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0