Celines mobil

Jag började jobba hemifrån mån-tis då jag kände mig lite bättre och det funkade, så då åkte jag in till jobbet igår och jobbade hela dagen, så skönt! Igår hade jag lite småkänningar, men idag var det bättre. Även om jag kan känna att jag inte är helt bra, så är det iaf en enorm skillnad mot förut. Ingen jobbig huvudvärk eller sjuklig trötthet och efter att ha mått dåligt i flera veckor, så är jag jätteglad att komma tillbaka till vardagen igen.

För 1 ½ vecka sen går det inte att ringa till Celines mobil och när jag får tag på henne, så frågar jag varför.
Celine: -Den funkar inte! Det står bara att den inte hittar något nät och när jag skakar på den lite, så dör den!
Jag provar att byta sim-kort i telefonen, men den hittar inget nät, så jag lämnar in den på lagning. Idag kom det ett sms om att den var klar att hämta, så jag åkte till 3-butiken i Nordstan efter jobbet.
Lämnar in kvittot och lånetelefonen och killen försvinner in på lagret och kommer sen ut med en ny telefon!!! Jag frågar vad som varit felet, men det vet han inte, det står bara att dom bytt ut den till en brun först, då svart var slut och då sa jag att hon i så fall ville ha rosa och då blev det en sån. Snacka om en tjej som blev glad när jag kom hem. Där hade hon väldig tur, men det ska man väl ha ibland.


Kommentarer
Postat av: Emille

Likadan som mig igen ju :)

2008-10-17 @ 14:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0