AHK vann!

Ikväll har jag varit med min bror Ola på handboll. Innan jag började jobba i Göteborg hade jag seriebiljett och missade aldrig en match på många år, men sen kände jag att tiden inte räckte till pga pendlandet. Det finns inget bättre nöje än att kolla på en bra handbollsmatch och kvällens match var klart kul. Två jämna lag (Alingsås mot Ystad) som följdes åt i målprotokollet ända fram tills mitten på andra halvlek, då Alingsås gjorde ett ryck och där det var mycket spännande mot slutet, men AHK lyckades vinna med 31-30 och få med sig ytterligare 2 poäng. Som ni förstår med tanke på resultatet, så hade inte målvakterna någon lyckad dag. 


Fullsatt hall och en aktiv publik när det är som bäst.


Så här hoppas jag tabellen fortsätter att se ut. :-)

Kommentarer
Postat av: Annica

Så du är så sporttokig du?



Jag lägger in annons på valparna till helgen! Du har inte ändrat dig, ha ha

2008-10-23 @ 06:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0