Vilken fredagskväll

Igår så var det ytterligare en handbollsmatch, Alingsås skulle möta serieledande Sävehof. Ett litet "derby" som kryddades av att AHK lyckats värva f.d landslagsspelaren Johan Pettersson. Han har hunnit bli 35 och inte tränat på länge, men vilken match han gjorde!! Första halvlek var underbar och han gjorde många mål. Hallen var "knökfull" och det var så spännande att mitt hjärta höll på att stanna flera ggr. :-) Slutresultatet blev 29-29 och det var rättvist, men det kändes ändå som en seger.
Efteråt så gick jag med min bror och hans kompis till puben där vi åt gott och drack lite vin.
Imorse gick jag upp kl 8, rätt mysigt att vakna tidigt på helgen. Tog cykeln till Maxi för att inhandla lite god frukost, men hann inte långt då jag upptäckte att jag hade punktering på bakhjulet. Tur att det inte är så långt, för jag fick leda cykeln hela vägen. Köpte en innerslang för 35 kronor och hoppas få det lagat imorgon. Sen var jag och barnen på stan och jag hittade ett par nya jeans och en mössa. Nu har vi precis ätit fläskfilé, klyftpotatis och sås, mums.


Vill mest visa hur mycket publik det är.

Jörgen och min bror Ola, bilden är tyvärr trasig nertill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0