Make Up Store

När Celine fyllde 15 för någon vecka sen, så fick hon ett presentkort på Make Up Store på en sminkning (50 min) och sen fick hon välja produkter för 495 kr. Hon hade bokat tid idag kl 12 och jag följde med. Under tiden som vi satt där, så bestämde jag mig för att också göra en för det är alltid bra att hitta rätt produkter för ens hy och färg. Totalt var vi där i hela 3 timmar, något längre än vad som var tänkt,  men man måste ju prata också.. :-)

Anna som gjorde sminkningen har nyss öppnat sin butik och är mycket trevlig. Jag gillar designen på deras produkter, stilren! Vi handlade för totalt 1800, det kostar en del, men det är fina och bra produkter.  Jag köpte en ny foundation, ett serum, ett puder, läppenna och eyeliner. Celine valde foundation, ögonskugga, concealer.


Anna som sminkade oss                                                                                      


               
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0