Jag som ville fynda, men tji fick jag.

Supertrött idag, det blir så ibland. Det är ändå positiva saker som orsakat det, så klaga ska jag inte.
Hamnade bredvid en mamma och en liten flicka idag på tåget. När vi var framme i Gbg, så frågade mamman om jag hade bråttom eller om jag kunde hjälpa henne att passa den lilla tjejen medans hon lastade av sitt tunga bagage. Självklart kunde jag det, men lite konstig känsla att stå där och hålla en okänd flicka i handen på perrongen i några minuter. 
Hade planerat att gå förbi invigningen av Stadium-butiken i Nordstan imorse innan jobbet, det skulle vara en hel del väldigt bra erbjudanden. När jag väl kom dit, så var det så sjukt lång kö, så jag vände. Visst hade jag väntat mig kö, men inte flera hundra meter! Jag hörde någon säga att det fortsatte låååångt ut på gatan också. Pust!


Kommentarer
Postat av: Annica

Det är väl skönt när någon får ett sådant förtroende för en att det låter en passa det dyraste de äger.



Nu ska jag och Timmy hämta Mathias i skolan



Annica

2008-11-27 @ 12:40:49
Postat av: Jennifer

vad var det kö till? :)

2009-01-13 @ 11:30:11
URL: http://hannajennifer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0