Ny plasma-TV! :-)

Jag har varit lite crazy idag och köpt ny plasma-TV, min tredje på 3 år! När jag och Celine skulle bära upp den i trappuppgången, så mötte vi grannen som direkt fällde kommentaren: -Men det var väl inte länge sen du köpte en!
Hur som helst, den här är mycket bättre bild på än min förra och jag är så nöjd.
Jag och min kollega Björn åkte runt och kollade lite, bra att ha med sig någon som kan vara med och ge lite input. Först var vi på Mediamarkt i Högsbo och det var då jag såg att jag inte skulle ha en LCD, utan att plasman var så mycket bättre vad gäller bildkvalité. Den tv som jag ville ha var både slut och dyrare där, så vi åkte till Netonnet istället. Där blev det  

LG 42PG6000  och en Samsung dvd med 250 GB hårddisk = 13300 kr.
Imorgon ska min snälla kollega Hans komma hit och hjälpa oss sätta upp den gamla plasman i Celines rum. Lägger ut lite bilder på hur det blir imorgon. Celine har förberettt sitt rum och möblerat om och städat, så det blir nog väldigt bra när det är klart.  
Har precis ätit lite vattenmelon, det är så fantastiskt gott och särskilt är det är varmt.


Kommentarer
Postat av: Erica

Jag vi oooooxååååååååå ha en såndär platt-tv!!!!!!!!



Ville bara ventilera det lite.

2008-07-27 @ 11:12:55
URL: http://intressesmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0