Många tv-serier och böcker på en gång!

Är det någon mer än jag som kör flera böcker/filmer parallellt?

Just nu är det:


             

The O.C säsong 4 (avsnitt 9). Är väl egentlig en ungdomsserie, men det går att se på ändå. Den här säsongen är väl inte den bästa, men det är väl så med dom flesta serier som dom drar ut på.

Lost säsong 4 (avsnitt 10). Gillar den här serien, men jag förstår alla som sagt att den bara blir overkligare för varje säsong. Lite rörigt och överdrivet, men ändå bra. Jag har köpt boxarna och ser serien när jag har tid, har svårt att passa tv-tider plus att man vill vara på rätt humör.

Änglar och Demoner läser jag som hederlig bok. Rätt trevligt att få bläddra i en sån emellanåt och inte bara köra ljudböcker. Jag har börjat att lyssna på den här 2 ggr och kommit väldigt långt, men kom av mig. Nu började jag om och ska igenom den, för boken är väldigt bra och ska sen ge mig på Gåtornas palats.

Läckbergs nya roman sjöjungrun lyssnar jag i min mobil och har kommit till CD4, gillar den. Har lyssnat på alla hennes böcker och den enda jag inte lyssnade klart på var Tyskungen, den var rörig och fick mig aldrig fast.

Otroligt kul med filmer och böcker, visst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0