Inte enligt planerna...

Igår var det ju tänkt att jag och Camilla skulle se filmen "Sex and the City". Satt på jobbet och kollade in tiderna på SF:s sida och då började den redan kl 18 eller så sent som 21 och eftersom filmen var hela 2:28 lång, så var den sena tiden lite dum. Att hinna till kl 18 var omöjligt, då jag skulle hinna hem till Camilla och duscha innan. Vi hade ju planerat att äta innan bion också, så vi bestämde att hålla det öppet och se om det blev den sena tiden eller ta det en annan dag.
Sprang in en snabbis på Lindex i ett ärende och fick syn på en riktigt snygg väska för endast 199 kr, så den köpte jag på studs. Celine fick ju min Friis-väska jag köpte på Tradera och hon blev jätteglad.

Efter en dusch hos Camilla så tog vi ett glas vin och skvallrade lite, det händer en del grejor i framförallt hennes liv nu. :-) Piffade till oss och gick ner till Avenyn och satte oss på Lilla London och åt Filé Mignon, klyftpotatis och bearnaisesås, smaskens! Vi hann med ett glas vitt till innan vi styrde stegen mot spårvagnen som skulle ta oss till Peacocks tisdagsklubb. Saken var den att vi inte riktigt visste vart det låg, så jag ringde Taxi Göteborgs växel och frågade och vi fick veta att den skulle vara vid Kajskjul 208. När vi väl kom dit, så visade det sig att vi var 2 dagar för tidiga, det var tydligen torsdagsklubb. :-) Sen ringde en granne till Camilla och föreslog att vi skulle komma till Björns Bar som är en kvarterskrog i Vasastan och det lät som en bra idé. När vi väl kommer fram dit, så var det stängt!! Snacka om att kvällen inte var vår. Vi gick hem till hennes soffa istället och kollade på tv och skvallrade lite till, men då jag skulle jobba dagen efter, så gick jag och la mig före henne. Tur att maten var god och att jag hade trevligt sällskap, annars hade kvällen känts ganska misslyckad. 

Mina söta barn sov hemma helt själva med Viggo. Duktigt, dom börjar bli stora nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0