Dan Brown-kväll

Har idag läst ut Dan Browns bok  "Änglar och demoner", den var helt olik andra böcker jag läser, men väldigt bra. Dock kan man tycka det är en smula overkliga saker som händer i boken, men men. Har ju läst Da Vinci-koden för länge sen, dessa böcker påminde väldigt mycket om varandra. Nu ska jag återuppleva minnen genom att kolla på Da Vincikoden på film, jag har haft den hemma länge, men aldrig blivit att jag kollat. Roligare nu när jag har författaren i färskt minne och kan jämföra dessa båda böckers handlingar.

Ska bädda rent i min säng, krypa ner och ha en nice filmkväll, det är bara jag och Viggo hemma just nu. Hoppas jag orkar se hela bara, rädd för att jag kommer att somna. Då jag ska jobba 17-04 imorgon, så vore det bra att försöka vara vaken till åtminstone kl 02, så jag förbereder för morgondagen.

För övrigt har jag åkt på en förkylning, vad är det med mitt immunförsvar??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0