En lugn lördag


Har haft en riktig slappardag! Lite nytta har jag gjort mellan varven såsom dammsugit och torkat skåpsluckor i köket. Läst i min bok "Mirakelmannen" och även spelat lite nätpoker!



Imorgon däremot blir det fullt upp! Hela familjen plus Anton ska upp tidigt för att åka på Polishund-SM i Skatås imorgon mellan 9-12 och just den tiden har dom "skydd" på programmet. Detta ingår i Celines utbildning att hon är med och tittar på detta med klassen, men det är ju även kul för oss andra, så vi följer med.


Sen direkt efter det hem till min kompis Wicki i Ekebäck och titta på hennes bebis Leon. Det var ett tag sedan jag var där och dom har hunnit bygga altan och annat, så det ska bli trevligt att se även det. Innehållet i paketet får ni se imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0