Ny vecka

Började dagen med att åka till vårdcentralen, både jag och Jennifer var där. Hon fick ta massa prover för att hon är så trött och tappar massa hår och jag behövde förlängd sjukskrivning. Bytte till Sörhaga vårdcentral för ett tag sen och vilken skillnad på bemötande från läkare. Här har dom fasta läkare med jättebra attityd och jag är så nöjd!

Sen var jag och fixade till håret hos frisören, gjorde några fler slingor och klippte upp det lite till så nu känns det bättre! Orkade inte göra mat idag, så det blev kycklingpizza och det var sååå gott! Efter det kände jag att jag behövde sova middag, det har jag faktiskt inte behövt sen en vecka tillbaka och det är ett friskhetstecken. Efter det åkte jag till Willys och på vägen dit fick jag hjälpa Jennifers kompis Sofia med att återställa hennes dator. Nu ska jag titta på Svenska New York-fruar!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Krya på dig! Hoppas du mår bättre snart. :) Kram Johanna.

2010-09-20 @ 21:29:35
URL: http://typjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0