Hjortgården

Idag försov sig Celine och eftersom hon hade en kort dag, så hann hon inte till skolan. Jag föreslog att vi skulle ta en promenad på Hjortgården och det hängde hon med på. Härligt höstväder, mycket svamp och en glad Viggo.




Viggo visar sitt trick "vinka" innan han ens har fått frågan, men han vill ju ha sitt godis som han vet Celine har i fickan.


Snygg svamp, någon som vet vad det är för någon?


Ser lite sur ut, men det var jag inte. Hade precis hittat massor med kantareller där...


På vägen hem åkte vi förbi Karamellpojkarnas fabriksförsäljning och köpte detta. 2 kg mintkolor (burken) kostade endast 15 kr. Kexchokladen kostade 35 för 10 stycken.


Kommentarer
Postat av: Peggy

Söta viggo :-) jag använde mig av den där 5% kupongen i går oxå, det gjorde ju några kronor :-)

2010-09-23 @ 11:04:37
URL: http://www.peggygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0