Föräldramöte

Å vad mina barn väntar på deras iPhones, har kollat idag och alla som beställde sina veckan innan oss har fått sina levererade, så nu kanske vi står på tur nästa vecka.

Skal har vi redan beställt och dom kom igår och var så här fina. Jag ska ha det vita och röda, Jennifer det rosa och svarta och Celine köpte alla fyra färger till sig.

Har också varit på föräldramöte ikväll i Jennifers skola och det var väldigt trevligt. Hon går i en mycket liten klass, så vi föräldrar och lärare satt runt ett litet bord, fikade med kaffe, kex, kakor och hade givande samtal.

Imorgon öppnar Cubus här i stan, det innebär att det är 40 % i hela affären och jag ska självklart dit. Köper alltid linnen och toppar där som är i underbar kvalité och för det mesta slut i våra storlekar när jag är i Göteborg. Nu borde lagret vara påfyllt och med den rabatten kan det bli rätt många.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0