Tråkigt att vara sjuk

Dom två första dagarna denna veckan har jag inte alls mått bra, så himla tråkigt. Vaknar flera ggr per natt av att jag har ont i ryggen och lederna, speciellt fotleder. Känns inte som att den mängd kortison jag stoppar i mig hjälper knappt, men hur mycket mer vågar jag ta? För varje höjning tar det ännu längre tid att bli av med det och jag vill inte ha svullnaden.

Han som skulle köpa soffan har inte hört av sig, märkliga folk är som lovar att komma och sen inte svarar i telefon. Hon som kom och köpte badrumsskåpet var jätteglad iaf, hon hade ett likadant hemma i samma färg plus fler saker i den serien och behövde mitt skåp som reservdel, då hennes hade gått sönder. Det gick inte heller att få tag på delen från Ikea längre, så hon var så nöjd och det blev jag med när hon berättade.

Imorgon kväll ska jobbet bowla och äta god mat och jag vill så himla gärna vara med på det. Nu känns det helt omöjligt, men jag lever på hoppet ett tag till!

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0