Shopping med Camilla

I torsdags åkte jag på en dunderförkylning och var ganska sänkt i 4 dagar. Därför var det skönt att få komma iväg på en liten utflykt med Camilla igår till Ullared. Hon bor ju numer i Stockholm och vi ses ju därför inte lika ofta, så det var extra kul att träffas nu. Förkylningen sitter fortfarande i, men nu har jag ingen feberkänsla iaf.


Shoppade inget onödigt alls denna gången, så lite stolt över mig själv är jag allt.

Förra veckan träffade jag Annica som jag lärde känna när vi köpte Viggo av henne för tre år sen. Nyss gjorde hon en magsäcksoperation och har lyckats gå ner 40 kilo och se bilderna nedan vilken skillnad på knappt ett år.


2009


2010, så kul att se en sån förvandling! :-)


Kommentarer
Postat av: Peggy

Jo visst är det "tur" att det "bara" är ont i halsen men fy fan vad ont jag har...:-( det känns lite bättre nu i kväll men jag har inte varit i solen på ett par dagarn nu men i morgon tänker jag sola igen :-)

Började precis med en bok som heter "Glasdockorna" av en Norsk förattare som heter Jorun Thörring fast det ska vara ett sånt där norskt Ö ;-)

Vad "duktig" du var som inte shoppade en massa onödigt :-) jag är oxå duktig :-) har bara köpt en klänning och en tröja än så länge....

Ha d gott!

Kramar!

2010-07-29 @ 20:22:40
URL: http://www.peggygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0