Gekås

Igår var jag ledig, man är alltid ledig fredagen efter sina beredskapsvecka och då passade jag på att besöka Ullared och Gekås. Barnen var lediga från skolan pga snö och rasrisk, så dom följde med liksom Anette. Väglaget var inga problem och inte alls mycket folk därinne. Den första vi ser när vi kommer in är Ullareds-Morgan ståendes och plockar upp tvättmedel, tror att han är utplacerad där för att synas för innan jobbade ju han på lagret.



Köpte en lampa till byrån i hallen, en fritös, duschdraperi, dörrmatta och sen mest småplock. Sen besökte vi Netonnet och köpte en 32 "lcd-tv och högtalare till datorn till Jennifer.  Hon hade också sparat sina jul- och födelsedagspengar och istället för att resa för dom, så valde hon detta.

Ikväll (lördag) ska jag köra taxi! Det har jag inte gjort sen i april och det var en ren slump att det blev så idag. Daniel som äger bilen skulle ringa en annan chaufför och fråga och så tog han fel i telefonboken och hamnade hos mig och slängde ur sig frågan. Först sa jag nej, men sen tänkte jag: Varför inte? Nu ska jag alltså jobba 17:30-04:30 och det enda jag oroar mig för är hur jag ska orka hålla mig vaken, det kommer att bli jättejobbigt. Hoppas det blir mycket att göra, så man inte hinner känna efter.


Kommentarer
Postat av: Peggy

Bilden på Sebbe och Anna är från i somras :-) de är rätt så bruna oxå ;-)

Kram!

2010-03-14 @ 16:19:51
URL: http://www.peggygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0