Iphone 4 x 3


Träffade min chef Anna idag, vi har inte träffats sen innan semestern, så jag fick en försenad 40-årspresent och det var två jättefina vinglas från Kosta Boda.


Precis innan jag skulle gå från jobbet idag, så ringer en säljare från 3 upp mig och var väldigt trevlig. När han sa att han ville fixa någon bra familjerabatt till mig, så skojade jag om att jag ville ha tre Iphone 4. Rätt som det var så hade han löst detta och jag får knappt någon större månadskostnad än vad jag redan hade. Mina barn trodde ju såklart att jag skojade med dom, men så var det inte. Det är dock några veckors leveranstid, men den som väntar på något gott...

Sen hittade jag 50 kronor på golvet inne på ICA Maxi, så idag är en ganska bra dag!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0