Oxpytt

För någon vecka sen var jag på ICA Maxi och köpte mig 1 kg Findus Oxpytt. La påsen i frysen där den fick ligga ett par dagar tills det var dags för tillagning. Som ni alla kanske vet har påsen numera en zip-öppning (blixtlås) på kortsidan som är smidig och kan återförslutas enkelt.

När jag skulle öppna påsen märker jag att den redan är öppen, fast på långsidan! Sen ser jag att det är tejpat på insidan med brun tejp!?!?


Vad har hänt? Känns lite märkligt och man får väl hoppas att inte innehållet en gång har tappats ur påsen och sen stoppats tillbaka av någon på vägen till butik och slutkund.

Har nu fyllt i en reklamation på Findus hemsida, så vi får väl se vad dom säger om det.




Kommentarer
Postat av: Peggy

Skumt det där! den hade jag ALDRIG ätit ;-) ja vi får träffas någon dag...det var ju ett tag sen nu!

Kraaaam!

2010-08-07 @ 20:57:31
URL: http://www.peggygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0