Solen är framme


Tänk vad lite sol gör för humöret! Alla folk hittar ut ur sina bon och grejar i sina trädgårdar, så mysigt! Själv har jag ju ingen trädgård, bara en inglasad balkong, men jag är glad att slippa känna tvånget som en trädgård innebär. Däremot skulle jag gärna vilja ha en liten altan och det är väl något jag får ha på äldre dar. :-)

Det blev en ny långpromenad idag på eftermiddagen. Jag och Pamela gick upp till Ängabo där Celine varit med Viggo hos Anton hela helgen. 

Hos Anton fanns det en gräsmatta och en massa roliga bollar, så livet var helt enkelt perfekt.


Här har den vita bollen åkt under trappan och han funderar på hur och vem som ska ta fram den.


Pustar ut lite.


Se så snygg jag är! Jag och Jennifer har längtat efter honom, det har varit tomt här hemma.

Nu har jag precis kollat på handboll, AHK mötte GUIF hemma, men även om Alingsås vann, så spelade det ingen roll, till semifinal gick dom inte tyvärr ändå. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0