Påskhelgen

Påskaftonen tillbringade jag med Pamela. Vi började med en promenad i det underbara vårvädret och sen möttes vi senare på kvällen och njöt med vin på min balkong.



Våra barn var ute på stan och när dom slutade svara i mobilen, så anade vi oråd. Vi hade ju druckit vin, så bilen gick inte att ta och jag hade ingen nyckel till någon av cyklarna, så Pamela fick skjutsa mig på sin cykel ända ner till Nolhaga. På vägen dit mötte vi några av deras kompisar och kunde få tips om vart dom höll hus och ännu en gång så hittade vi dom.

Mamma behövde åka till Ikea idag och komplettera med lite saker och jag ställde upp och skjutsade dit henne. Mådde ganska dåligt idag, så jag led mest, men ändå var det en trevlig utflykt. Köpte mig ett nytt soffbord, snart kommer ju min nya soffa och så blev det en ny golvlampa också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0