En ganska bra dag

Precis hemkommen efter en långpromenad med Pamela, Celine och Viggo. Förutom lite ont i benet, så kändes det väldigt bra att gå så långt. Har kunnat jobba hela dagen idag utan problem och så skönt att ha såna här dagar. Förra måndagen var också en bra dag, kanske att helgens vila har något med det att göra?

Har kommit i kontakt med en privatläkare i Sthlm som är intresserad att hjälpa mig, synd bara att besöket kostar 1600 kr + resan dit och att jag måste göra ett privat salivtest för kortisol innan jag kommer dit. Detta test kostar minst 1500 kronor, så det lär ju kosta en slant, men nu gör jag vad som helst för att bli bra. Tror dock att jag ska avvakta med den resan tills efter jag varit på mitt läkarbesök den 27:e maj på Sahlgrenska. Då ska jag få träffa en erfaren endokrinolog som jag hoppas kommer skilja sig från hans övriga kollegor. Han var den läkare som förra året tyckte att jag behövde kortison och därför vill jag nu ge honom en chans att fortsätta utreda mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0