Viggo fick besök

Idag var Annica (Viggos uppfödare) här och hade med sig hans syster Whicky. Dom fick leka utanför i parken en stund, men Viggo var mest intresserad av att jaga hans boll.


Fick en fin Solros av Annica som jag satte ner i balkongkrukan ihop med övriga blommor. Det blev jättefint tycker jag.


Annica hade svårt att få dom att stå stilla, så mycket annat man vill göra än att vara med på kort.

Jag hade köpt en marinerad fläskfilé som vi skulle grilla på balkongen, men när jag skulle sätta på den, så slog jordfelsbrytaren av hela tiden, så det blev inte som jag tänkt mig. Kanske att grillen inte ville stå ute på vintern och frysa?

Håller på att kolla på första säsongen av serien Brothers and Sisters, tycker jättemycket om den. Så många snygga män att titta på, bl.a Rob Lowe. Hade fått för mig att det var en trist serie, men såg att den fått höga betyg på IMDB och gav den en chans, vilket jag är glad över att jag gjorde.




Kommentarer
Postat av: Erica

Brothers and sisters är den GRYMMASTE serien! Det är bara så att många vägrar att fatta det... Jag som har koll på allt som går på tv, vet att den är BÄST =)

2009-05-24 @ 11:51:14
URL: http://intressesmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0