Sudoku är kul

Idag var jag för ny provtagning på Sahlgrenska. I fredags var ju provet på 850, alltså lite förhöjt kortisol efter behandlingen och det ledde till ökad aptit och svullnad. Mådde ganska bra i lördags och orkade ut med Viggo på en långpromenad och trodde verkligen att allt hade vänt och att jag skulle kunna gå och jobba idag. Så fel jag hade! Igår var jag så dålig och orkade knappt gå. Fick veta att kortisolvärdet idag alltså gått tillbaka till ynka 180, så inte så konstigt att jag mår som jag gör. Nu säger läkaren att jag ska avvakta och se om binjurarna vaknar till av sig själv, ska dit igen på fredag för nytt prov. Gör dom inte det, så blir det kortisonbehandling igen, men med en annan slags utsättning. Klart deppigt det här, man ska inte ta ut glädje i förskott, det är helt klart.

Då jag inte gör så mycket såna här dagar, så finns det heller inte så mycket att blogga om, men jag har blivit lite Sudokugalen! Rätt mysigt att sitta med en ljudbok i öronen, tända ljus och lösa Sudoku vid köksbordet...


Här hittar vi ett gäng hjortar och det var spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0