Vilken värme!

Jag står inte ut med denna värme! Min lägenhet blir som en bastu och jag funderar starkt på att köpa hem en klimatanläggning. Saken är ju den att det är endast ett fåtal dagar på året som man känner att det är olidligt och därför känns det lite onödigt att lägga 2500 på en sån och sen få problem vart man ska förvara den övrig tid på året.
Igår grillade jag på min balkong kl 21:30, det var först då jag tyckte det gick att vara där och efter det gick jag och Celine ut med Viggo en längre promenad, då var det ljuvligt väder!
 
I helgen har jag jobbat natt, det var helt okej. Idag ska jag åka en dagstripp till Göteborg med Celine och Maria. Vi ska in en sväng på Ikea och lite annat och sen ska vi hitta något badställe. Precis varit på Maxi och köpt frukost och en stooor kärnfri Melon. Synd bara att en frukt ska kosta 50 kronor, fast den räcker ju några dagar dock och jämför man med godis, så är det ju inte så farligt dyrt.

På onsdag ska jag ner till Sahlgrenska och göra en scintigrafi av sköldkörteln. Det innebär att dom sprutar in ett radioaktivt medel för att se hur sköldkörteln tar upp JOD, sen gör dom en röntgen och sen skulle en läkare klämma på min hals. Spännande att se om det visar något som blodproverna inte gör.



Kommentarer
Postat av: Annica Borg

Lycka till på Sahlgrenska!Mår ni bra för övrigt?



Annica

2008-07-29 @ 22:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0