Nöjd

Väskan jag vann på Tradera häromdagen dök upp med posten idag. Det gick fort och jag blev jättenöjd, kvalitén var kanon.

Igår och idag har Viggo spytt upp sin mat så fort han ätit, varför ska djur alltid spy på mattor? Jag har en enda matta hemma och naturligtvis skyndar han dit för att smutsa ner den. :-) Ska låta honom vara utan mat ett dygn nu för att magen ska hinna lugna ner sig, han är iaf pigg som vanligt.

Pratade länge med min kollega Katrin igår, hon hade också planer på att börja blogga. Hon reser otroligt mycket nu i sitt uppdrag, så det kan vara kul att följa hur det är i dessa olika länder.

Mycket piggare idag, äntligen.

Nu ska jag äta thaimat, rester från gårdagens lunch. Mums!


Kommentarer
Postat av: Annica Borg

Stackars Viggo, kan han fått i sig något när han var ute? Mathias tycker också synd om honom.

Har du fått svaren på dina prover ännu?



Ha det gott!



Annica

2008-07-10 @ 13:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0