Vad nöjd jag är!

Nu har jag varit lite dålig på att blogga det senaste. Har jobbat fre och lör natt och då hinner man inte så mycket mer än att jobba, sova, duscha och äta typ. Söndagen ägnades till att spackla och måla väggen i vardagsrummet och sen göra klart hallarna. Igår kom Hans hit och hjälpte mig (stort tack!!!) med att sätta upp min nya plasma-tv. Min gamla tv har jag ju haft på en byrå, så det blev väldigt mycket finare att få den upphängd. Det ska upp en kabellist längs sockeln också, men vi hann inte klart, för grannen ringde på och tyckte vi skulle sluta borra (kl 20) för att hans bebis ville sova. Lite synd, men jag vet hur det är att ha småbarn, så jag lydde fint.

I lördags när jag jobbade, så pratade jag med Camilla i telefon och då bestämde vi helt spontant (vad annars?) att vi skulle åka upp till Sthlm tors-sön den här veckan. Vi ska umgås med killarna vi träffade i Båstad och det ska bli jättetrevligt.

Idag var jag och Viggo ute och gick en långpromenad och under tiden så pratade jag med Katrin i telefon och sen ringde Susanne. Katrin hade varit i Åre och haft kul, vandrat bl.a. Jag vill också testa att vandra i fjällen, det verkar fantastiskt att gå bland sån natur.

Imorgon ska jag göra mina naglar kl 8, sen ska jag göra slingor och sätta i lite löshår kl 12, spännande. Jag testade löshår för 2 år sen, men gillade inte tejpen, så denna gången ska jag testa lim. Dock vet jag inte vart mitt gamla löshår är, det var ju äkta hår och jag la det i en påse, men sen har jag ingen koll på vart det tog vägen. Lite onödigt. Min frisör är lite frustrerad över mig när jag tror det är borta. :-)

Hans in action...


Visst blev det fint?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0