Kvällspromenad

Precis kommit in från en skön kvällspromenad med Celine, Emille och Viggo. Vi mötte en söt liten papillon på 4 mån som Viggo fick leka med, den lilla var så kavat och hoppade upp mot Viggo hela tiden och fäktade med sina små söta framtassar. Försökte ta kort med mobilen, men båda var så hoppiga ,så det blev bara suddigt. När vi promenerat färdigt så fick Viggo springa fritt i parken utanför och Celine kastade pinne och det tycker han är jättekul och han får upp världens fart.
Har flyttat datum för operation av min ganglion till den 11 september, det ska bli skönt att bli av med knölen, för den ömmar mer och mer.
Vad irriterande att läsa om myglet inom brottningen i OS nu, jag förstår Aras besvikelse när han slängde sin bronsmedalj i protest. Tänk att som idrottsman/kvinna lägga ner i stort sett all ledig tid till träning och förberedelse i 4 år inför ett OS och sen bli bortdömd på felaktiga grunder. Usch, jag lider med honom och det verkar hela svenska folket också göra om man läser i tidningen.
Nu ska jag göra nudlar med min favoritsmak, kyckling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0