Anden i glaset

Den sista veckan har känts som ett genombrott, jag har orkat klart mycket mer än vad jag har gjort sen jag blev sjuk i maj. Tvättat fönster, torkat golv, bakat bullar, umgås med vänner! 


Det känns ändå som att det är ganska mycket som finns kvar innan jag känner mig som innan, men det är bara att ta varje förbättring som en liten delseger.




Fick ett infall häromdagen och köpte mig den här fina mobilen och ångrar mig verkligen inte. Vilka sköna knappar och skönt med ett 8 gb stort minneskort till alla mina ljudböcker. För en vecka sedan lämnade jag in min nästan 2 år gammal mobil på lagning, det var en K770i som jag bara hade liggandes och sen får jag veta att dom byter ut den till en helt ny och bättre modellen C702. Då kan jag sälja den nya på Tradera och på så sätt blir ju min röda mobil billigare. Det roliga är att min gamla mobil som lämnades in troligtvis inte ens var fel på, utan att det nog istället var batteriet som var fuktskadat, så det var ju jättebra att jag slapp få igen den gamla repiga och istället få en helt ny!


Jennifer och 9 kompisar till henne skulle vara hemma hos Moa igår och köra "Anden i glaset" och dom hade blivit så uppskrämda och ringt efter dom vuxna ganska så snabbt. Jag var ändå ute och åkte och hämtade upp Moas mamma Pamela och följde med hem till dom för att kolla in hur tjejerna hade det. Ganska kul att se hur dom trissade upp varandra och fick för sig att "anden" fanns där. 7 stycken av dessa 10 sov över i deras gillestuga och hade det jättemysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0