Cubusshopping och frisörbesök

Var på Cubus öppningsrea idag! Först åkte jag och Jennifer dit när dom öppnade och tur var det för senare på dagen var många storlekar slut. Vi har inte handlat kläder på ett tag, så nu passade jag på när det var hela 40 % på hela sortimentet. Slutsumman blev totalt 3400 kronor (rabatten avdragen) och det var ju en del, men tänk vad pengar man sparade.


Här ligger högarna från första omgången! Senare åkte jag dit med Celine efter att hon slutat skolan och då blev det några plagg till. Jennifer var jättenöjd, hon fick mest, men hon behövde kläder.

Efter det så åkte jag till Biblioteket och förtidsröstade, känns skönt att det är avklarat.

Ikväll har jag varit hos frisören som ligger i mitt hus och klippt, tonat och gjort slingor för bara 650 kronor. Det blev lite för ljust, så på måndag ska jag dit igen och göra några mörkare slingor, så det tar ner det något. Så smidigt att ha det så nära och att man bara kan droppa in när man vill och orkar, så brukar hon fixa det. Ibland kan man få gå hem och så ringer hon efter en stund när det är dags springa ner.


Kommentarer
Postat av: Peggy

Tack Pia! Koftan är supermysig :-) Btw...jag hade inte mirakelmannen :-)

Kram!

2010-09-18 @ 11:56:14
URL: http://www.peggygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0