Planerade aktiviteter

Dagarna bara springer på och jag gör inte mycket mer än jobbar och vardagliga ting som att ta hand om barn och hem. Jag och barnen har ett bloggprojekt på gång som nu tar en del tid, det ska bli lite förändringar och snart får ni se.

Det som ligger i min planering framöver är ett jobbmöte i Sthlm den 2 dec och då tänkte jag stanna kvar över helgen och hälsa på nära och kära. Mötet är en torsdag och eftersom jag har beredskapsledigt på fredagen, så passar det perfekt. Egentligen skulle vi ha mötet veckan innan, men då fanns det inga lediga mötesrum på kontoret i Nacka, så därför blev det flyttat. Jag föreslog detta nya datum till chefen för att jag skulle kunna stanna och då fixade han det, vilket var schysst tycker jag.

Helgen därefter, alltså den 10 dec har vi julfest med jobbet och temat är ROCK. Undrar hur många som klär ut sig och framförallt vad dom tar på sig. Jag har än så länge inte tänkt så mycket på det, men jag har i alla fall anmält mig.

Snart är det jul också och i år ska vi fira hos Ola och Maria i Borås. Förra året var vi också hos dom, men då bodde dom fortfarande kvar i Alingsås i en liten lägenhet. Nu kommer också Marias familj dit och det är lite roligare att vara fler, framförallt när det finns utrymme. Det som är lite problematiskt är att Ola är jätteallergisk mot Viggo och vi kan inte lämna honom själv alltför många timmar, så alternativet är att han får vara instängd i källaren hos dom på julafton. Bara vi tar med hans antiskällhalsband, så är det nog inga problem, Viggo brukar anpassa sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0