Bullbak

Var beredskapsledig idag, otroligt skönt. Fick hit fastighetsskötaren på förmiddagen som fixade med avlopp i båda badrummen. I ena var det översvämning och i det andra var det konstig lukt, men nu kan vi duscha igen som vanligt. När han ändå var här så fick han fixat mitt element i sovrummet som inte funkade så bra, så nu kanske jag slipper frysa på nätterna eller ha värmedynan på högsta effekt.

Jennifer avslutade sin penicillinkur idag och är mycket bättre, lite hosta och snuva kvar plus att orken inte är så bra, men det kommer.


Ikväll har jag, Celine och hennes kompis Maria bakat dubbel sats med vaniljbullar. Celine fyller 17 på söndag och då blir det kalas, så nu har vi lite till fikat.

Kollar på Idol nu, jag har hela tiden tyckt om Andreas Weises röst och nu har även juryn börjat lovorda honom. I år är det otroligt bra kvalité sångmässigt. Jag gillar alla som är kvar nu, vissa behöver man dock inte titta på, så som Jay medans Olle är lite ögongodis.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0