Tradera

När jag var ung var jag ett riktigt Carolafrek och samlade alla bilder jag kunde hitta. Min samling var väldigt stor och jag hade också varit väldigt försiktig med alla urklipp, löpsedlar m.m. För ca sju år sen, så började jag sälja av samlingen på Tradera och fick hela 40 000 för den totalt. Tur att det var just Carola jag samlade på och inte någon annan svensk artist, för då hade ingen velat betala för gamla bilder. 

För ett par år sen var jag och barnen hemma hos Wicki, det var precis när dom köpt huset som då var ett ruckel och renoveringen skulle börja.  På vinden hittade jag gamla tidningar som hade använts som isolering och jag skummade snabbt igenom dessa efter Carola. Just dagstidningar från 1983 och särskilt om dom är lokala visste jag skulle vara av intresse för samlare. Hittade några och inte förrän i veckan har jag orkat lägga upp en auktion med dessa artiklar.


Dessa tre sidor fick jag 287 kr för, känns helt konstigt att någon ens vill betala för det. :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0