Ny soffa och bowling

Tack vare medicinen, så orkade jag göra lite kul saker igår.

Tog med mig Celine till Mio möbler och kollade på soffor. Var sugen att byta redan för ett år sen, men det blev inte av att jag verkligen köpte någon.


Så här ser soffan ut som jag beställde, den var superskön att sitta i och jag köpte till två nackstöd. Priset blev totalt 12 000 inklusive hemkörning och leveranstid 3 veckor.

Nu får jag anledning att byta ut fler möbler i mitt vardagsrum, äntligen! Får väl se om jag hittar någon köpare på Blocket som vill ha min gamla soffa bara.

Fick i sista minuten veta att det var After Work med mina gamla kollegor på Posten IT, inbjudan hade skickats till en gammal jobbmail, så den hade inte nått mig. En uppmärksam Mia såg det och sms:ade, så att jag kunde vara med.


Vi var på Stures bowling, jättegod mat till bra priser. Här är Göran och Mats!


Kerstin, Mia och jag valde fläskfilé medans alla av det manliga könet tog hamburgare.


Peter, Göran och Rickard!



Nöjd med min första serie, men den kunde vara ännu bättre om jag fått möjlighet att testa klot innan, för ni ser hur galet det blev omgång 1 med noll poäng, sen var det bra ända fram till omgång 10. Jag kanske har bowlat 10 ggr totalt och tycker det är jättekul, men det blir nästan bara med jobbet man gör det konstigt nog. Nu på onsdag ska jag bowla med nuvarande kollegor, så hoppas det går lika bra då.  :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0