Födelsedag

Ja, då var man 40 år nu! Fyllde år igår på midsommarafton och hade en jättetrevlig dag ute på Kårholmen i Göteborgs södra skärgård. En ö med 84 hus där ingen är permanentboende. Min bror Ola och hans sambo Maria ringde och sjöng i högtalartelefonen precis när jag skulle gå på färjan och sen sjöngs det en gång till när jag kom fram och vi åt lunch. Sms, samtal, en massa grattishälsningar på Facebook och trevligt sällskap har gjort min dag precis så bra en födelsedag ska vara.


Tårta hade jag med mig och den var uppskattad.


Utsikten från huset, helt fantastiskt härute. Fint väder, men något kall vind.


Kortet taget på balkongen


Kommentarer
Postat av: Jennifer Sjöström

Klart att tårtan var uppskattad när det var mormor som hade bakat den! :)

2010-06-26 @ 12:21:04
URL: http://chawamel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0