Tidsoptimist

Har inte hänt så mycket, men imorgon ska jag med kollegor till Liseberg på en femkamp! Ikväll har Celine lagt en ansiktsmask på mig, så mjuk man blev efteråt. Den var från Make Up Store och man såg ut som en smurf, eftersom masken var knallblå. Fotograferade, men för feg för att visa här. :-)

I måndags gick jag till tandläkaren, eftersom jag fått en lite fraktur på en gammal lagning och blev då 995 kr fattigare. Skulle vara hos läkaren kl 15, tandläkaren 15:45 och frissan 18:00 och tyckte att jag var smart som la allt sånt efter varandra en dag jag ändå var tvungen att gå tidigare. 

Jobbade till kl 14 och insåg att jag var lite väl optimistisk med tiden, då tåget hem skulle gå 14:17 och jag däremellan ska hinna passa in spårvagnen som tar 13-15 minuter. Dessutom skulle tåget komma in (om det höll tiden) kl 14:56 och då hade jag 4 minuter på mig att cykla bort till vårdcentralen. Snacka om att spela på marginalerna... :-) När jag insåg att jag hade något stressigt bort till spårvagnen, så kommer såklart den spårvagnen som tar längst tid att komma till centralen, men kände att jag fick chansa. Det hade aldrig gått, men dessutom blev det något fel med spåren och den blev ståendes ett bra tag. Ringde både vc och tandläkaren och båda säger att dom väntar på mig den extra halvtimma det skulle ta, tjoho! Allting gott, hoppas jag lärt mig lite till nästa gång.




Kommentarer
Postat av: Peggy

Ja det var lite väl optimistiskt planerat :-) men det gick ju vägen ;-)

Kram!

2010-06-03 @ 20:41:18
URL: http://www.peggygirl.se
Postat av: Anonym

Liseberg är utan tvekan sveriges bästa nöjesfält.

2010-06-05 @ 11:58:57
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0