Khao Lak dag 3, Similand Island

Igår var vi på en utflykt till Similand Islands och dom är en av världens 10 finaste öar! Helt underbar strand med vit sand!


Här snorklar vi och då dyker det upp en stor sköldpadda!




Moa och Stefan vantrivdes inte heller direkt. :-)


Celine fotograferar från en utsiktsplats. Själv solade jag på stranden...

Båtresan tog en timma till första ön och det gick inte att prata då motorljudet var så högt, så jag försökte sova, men det var inte det lättaste då det var en speedboat och det hoppade ganska rejält. Vi hade fått sjösjukepiller innan och det var nog tur, en dansk tjej blev rejält illamående. När vi kom hem, så åt vi snabbt, sen somnade vi typ 8-9 och sov till 11 dagen efter, rätt skönt! Vi har det underbart som ni säkert kan se av bilderna!

Kommentarer
Postat av: Peggy

Helt fantastiska bilder...jag och Pelle dreglar över bilderna och jag får nog ta mig i kragen och sätta mig på ett flyg ;-) Hoppas att ni har det bra :-) dum fråga va ;-)

Kraaaam!

2010-01-15 @ 17:17:33
URL: http://www.peggygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0