Fest med kollegor!

Det var jättekul hemma hos Petter igår när vi spelade Buzz. Frågorna var svåra och inte alls med svenskanknytning som jag trodde, så jag glänste inte direkt förutom i kategorin 80-talsmusik. Vid 23-tiden så drog jag, Robban, Tobias och Hisham in till stan och festade till tidiga morgonen. Hisham beställde in helrör och det är ju inte så att man tackar nej till goda drinkar, men dagen efter blev jobbig.


Vi hade jättekul som ni kan se. Synd att Robert "Vimmelkanten" ska sluta i gruppen, men han är en sån entertainer, så han får vi bjuda in nästan Buzz-kväll ändå. :-) 



Fick en chock när jag såg kollegan Björns kaffemugg, han diskar den aldrig som ni ser.



Kommentarer
Postat av: Annica

Vilken tur att han har 14 dagar på sig innan du kommer och kontrollerar igen! Lite maskindiskmedel och vamt vatten kan nog göra susen om om det får stå i några dagar!

2010-01-10 @ 10:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0