Dyrt pass!

Så himla typiskt! Mitt pass går ut om två månader och man måste ha minst 6 månader kvar innan utgångsdatumet för att kunna resa till Thailand. Det blir alltså att fixa ett provisoriskt pass på Landvetter på måndag och det kostar 1000 kr! Det kunde man ju ha haft roligare för, men inget att gräma sig för nu. Jag trodde att det gick ut i augusti, men det är mitt körkort som gör det, så blandade ihop det lite. Bokade denna resan lite väl hastigt (som vanligt) och hann inte kollla, men det kunde ju varit ännu värre och det hade varit att inte kunna åka alls.



Imorgon ska jag spela Buzz med några kollegor och det ska bli jättekul! Vi har lagt ihop pengar så att vi kunde köpa det nya PS3-spelet "Svenska genier" och 4 extra handkontroller, så nu kan vi spela 8 samtidigt. Älskar att spela spel i alla dess former!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0