Lite shopping

Idag var det kaos i tågtrafiken med många inställda tåg, så det var till att stanna hemma och jobba idag. Helt okej med tanke på att jag inte kände mig helt frisk att ge mig ut.

Nu ikväll känns det mycket bättre, så jag och barnen gick en promenad till Storken. Jag köpte ett puder, Jennifer en mascara + puder, Celine ett par byxor plus att hon köpte en puderborste till sin kompis Maria som fyller år imorgon.


Det här pudret köpte jag för ett tag sen, men tappade det i golvet nästan direkt. Inte likt mig att ha sönder saker, men det händer även den bästa. :-) Nu blev det till att köpa ett till för 249 kr.


Dom här jeansen från Gina Tricot fick Celine. Jennifer fick tre sådana här i olika färger förra veckan. Bra passform, bekväma till kanonpriset 199 kr.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0